
изгледи
Той признава, че е преговарял със Силвърстоун и прекъсва мълчанието си относно офертата от 1 милиард.
Отборите вече загряват двигателите си за предсезонната подготовка, която ще се проведе на 26, 27 и 28 февруари на пистата Sakhir. Сезон 2025 на Формула 1 отново ще включва рекорден брой от 24 състезания, което означава, че ще има 24 състезателни уикенда, към които трябва да се добавят шестте Гран При със спринт формат, което прави общо 30 събития.
Стартовият пистолет ще бъде изстрелян през уикенда на 14-16 март с Гран при на Австралия, което се завръща като откриващ кръг, след 2019 г. Кампания, в която пилотът на Ред Бул отново започва като фаворит, след като се превърна в главно действащо лице на слуховете за Големия цирк през последните месеци.
Само преди няколко дни италианската медия Autosprint заяви, че новият задвижващ агрегат на Red Bull за промяната на регламента през 2026 г. създава проблеми както по отношение на производителността, така и по отношение на надеждността. Според гореспоменатата медия "вътрешни източници твърдят, че засега двигателят на Red Bull не е надежден."
Сериозен проблем, който може да накара Макс Верстапен да напусне. Тази информация съживи слуховете за евентуално подписване с Aston Martin, изнесени преди седмици от британската медия Daily Mail. Според гореспоменатите медии Aston Martin е щял да информира потенциалните си спонсори, че Макс Верстапен ще се присъедини към тях в амбициозния им опит да спечелят световната титла във Формула 1, в сделка на стойност над 1 милиард евро, която би била една от най-големите в историята на спорта. Договорът на четирикратния световен шампион може да достигне тази изключителна сума до края на кариерата му, включително подписване на бонуси и почти сигурно участие в базирания в Силвърстоун отбор.
Слухове, които бяха допълнително подхранвани от световния шампион от 1978 г. Марио Андрети. „Сигурен съм, че искат да подпишат с Верстапен и знам, че работят активно върху план за това“, каза шампионът от Формула 1 от 1978 г. Марио Андрети в „F1 Journal“.
Самият Верстопен искаше да затвори въпроса. „Това са много пари! Единственият контакт, който имах с тях, беше относно GT3 за тази година, това е всичко. Всъщност няма много какво да се каже, защото няма нищо“, каза Макс Верстапен в изявления, събрани от „Planet F1“.
Източник: LA RAZON
Коментари
:брой коментар