menu
Как технологиите променят подхода при изготвяне на рекламните материали
Как технологиите променят подхода при изготвяне на рекламните материали
Как технологиите променят подхода при изготвяне на рекламните материали

Иновациите надграждат класическите опаковки – те вече са силен маркетингов инструмент, който осъществява активна комуникация с аудиторията.

Модерните решения за опаковане и печат от ново поколение вече не са лукс, а необходимост, ако искате да се отличите на пазара. Възможностите днес са неограничени, а класическият подход се надгражда, благодарение на иновациите при създаването на рекламните материали.

Опаковката е нещо повече от обвивка на продукта, тя е комуникационен инструмент, често изпращащ и послание за специалната мисия на бранда.

Какво представляват „умните“ опаковки

Продуктите, които могат да се характеризират като умни опаковки, съдържат сензори, QR кодове, NFC чипове, за да предоставят важната информация на клиентите.

С тяхна помощ може да се провери свежестта или температурата на продукта, да се потвърди автентичността му, да се вложат интерактивни елементи (видео, рецепти, игри).   

Този вид опаковане намира приложение в редица индустрии, сред които хранителната, фармацевтиката, козметиката, продажбата на луксозни стоки.

С грижа за околната среда

Повечето съвременни компании си поставят високи цели и са отговорни по отношение на отпадъците в околната среда. Ето защо екологичните опаковки са особено популярни.

Те се изработват от биоразградими и компостируеми материали – царевично нишесте, гъби, оризова хартия. Многократната употреба се поощрява, за да се намалят вредните последствия за природата. Използват се минималистичен дизайн, мастила и покрития, които могат да бъдат рециклирани.

Онлайн търговците умело внедряват този подход, а някои марки се гордеят със своя принос за екологията. 

Автоматизирани процеси

Опаковането в производствените сфери се поверява на машини, като се разчита на минимален човешки труд. Роботизираното сортиране и логистика са част от модерната стратегия на хранителната промишленост, електрониката, транспорта.

Съкращаването на сроковете е конкурентно предимство, осигурява се и по-добра защита на продуктите.     

Съвместяването на усилията за устойчивост, ефективен маркетинг и иновативни технологии носи своите незаменими предимства при опаковането от ново поколение.  

ВАШАТА РЕАКЦИЯ?

Коментари

https://aha.bg/assets/images/user-avatar-s.jpg

:брой коментар

Напишете първия коментар за това!