изгледи
Това е един от най-предпочитаните начини сред компаниите да промотират своите услуги и продукти. Те Ви препоръчват нови оферти, съветват Ви да си направите ef bet регистрация и Ви съобщават за нови бонус игри. Но за да спечелят вниманието на аудиторията, казина и букмейкъри залагат на познати лица от ефира. Ето някои от тях, които редовно се появяват в рекламните блокове.
“Тръпката е навсякъде”
Доскоро се излъчваше реклама, в която участваха Николай Михайлов, Валери Божинов и Николета Лозанова. Вратарят на “сините” трябваше да влезе във форма, за да се изправи срещу бившия си съотборник в националния тим. С подкрепата на любимата си – Николета Лозанова – и строгия ѝ хранителен режим, Михайлов отслабна, влезе в игра и успя да отрази дузпа на Божинов.
Впоследствие efbet се насочи към нов рекламен продукт, промотиращ обновения казино бонус. Този път компанията заложи на различни лица, но част от тях също са познати на зрителите. Главната роля бе дадена на Криско, който е популярен изпълнител с милиони гледания в Youtube.
Бонусите са важни!
Другият участник в рекламата е Ивайло Чочев, подвизаващ се в отбора на ЦСКА 1948 и националната селекция на България.
Изненада се оказа появата на Теодора Джехверович – сръбска певица, залагаща на модерната музика. Да не забравяме обаче, че Ефбет има афинитет към сръбския пазар и вече спонсорира няколко местни клуба.
“Бонус иде, бонус иде...”
Новото трио в българския ефир се състои от Димитър Рачков, Христо Стоичков и Горан Брегович. Сръбският изпълнител има много фенове у нас, което се използва от хазартния бранд за достигане до по-мащабна аудитория.
Рекламите на УинБет са сравнително кратки, с изчистена визия. “Бонус иде, бонус иде”, “Само легенди тука“, “Търкането се изтърка, онлайн ти е играта” имат запомнящи се фрази и носят усмивки на зрителите.
Бонус иде, бонус иде...
“Любима компания за онлайн залози”
Първият чужд бранд, който взе лиценз в България, беше Bet365. Това е реномиран оператор, подвизаващ се на световния пазар от 2000 г. Той е фокусиран върху спортните залози и им отдава по-голяма значимост спрямо казино игрите
Затова Александър Сано, който участва в рекламите на Bet365, споделя за наличните възможности. Известният актьор изтъква функцията Cash Out, високите коефициенти и ранното изплащане на печалбите. Целта на промо кампанията е да обхване фенове на спорта, затова се излъчва основно преди началото на големи спортни събития.
Други личности, които от време на време се появяват в прекъсванията за реклами, са Герасим Георгиев – Геро, Яна Маринова, Димо Алексиев, Мартин Камбуров,
Фики Стораро. Забавните сюжети, уникалните песни и вградените ефекти допринасят за качеството на продукцията и за по-успешното развитие на хазартния бранш.
Коментари
:брой коментар