изгледи
Макар и надали ще можете да достигнете успеха на някои от най-големите компании, то все пак може да се опитате все пак да изкарате пари от продажба на продукти в интернет.
Ще се опитаме да ви дадем някои полезни съвети за това как да продавате артикули в най-големият сайт за етърговия- Амазон.
Все пак обаче, това не означава непременно, че който следва тези съвети веднага ще е мега успешен.
Успехът в сайта зависи от множество фактори, например конкуренцията, търсенето, пазара, на който се продава, конкретната бизнес ситуация и т.н.
Вероятно никоя стратегия няма да ви гарантира, че ще изберете най-добрите продукти за продажба всеки път. Всъщност може да се наложи да експериментирате с няколко различни подхода. Освен това, всеки път, когато искате да добавите нови продукти в сайта, трябва да проучите пазара, за да сте сигурни, че продуктът ви ще бъде търсен и купуван. Все пак начинанието може да се изплати.
Като цяло следните категории имат потенциал за продажби в Amazon:
- Играчки и игри
- Електроника
- Камери и фотоапарати
- Видео игри
- Книги: те постоянно са едни от най-продаваните артикули, особено електронните книги, продавани чрез магазина на Kindle
- Дрехи, обувки и бижута
- Ръчно изработени продукти
- Стоки за домашни любимци
- Домашни продукти
- Кухненски пособия
По-скоро трябва да избягвате някои категории като CDта тъй като услугите за стрийминг на музика, са довели до драстичен спад на продажбите на тези продукти.
Информацията, която разгледахме досега, вече може да ви даде известно вдъхновение. И все пак, за да ви помогнем да увеличите максимално шансовете си да го продавате в Амазон, ще трябва да се задълбаем по-дълбоко.
Добра отправна точка за идентифициране на най-продаваните артикули в Amazon е списъкът с текущи бестселъри („нашите най-популярни продукти въз основа на продажбите“), които самата платформа поддържа. Можете да намерите списъци с най-продаваните продукти за международния пазар или конкретни държави, например САЩ, Обединеното кралство, Канада, Испания или Германия.
Тези списъци разкриват кои са артикулите, които се продават най-много. Те показват най-популярните продукти по категория, вариращи от играчки през книги до видео игри и други. Списъците с най-добре продаваните стоки в Amazon се актуализират на всеки час.
Въпреки това, когато използвате списъците с бестселъри на Amazon, имайте предвид, че:
1.Продуктите, намиращи се на страницата с най-продавани продукти, могат да бъдат много конкурентни: в крайна сметка всеки продавач има достъп до тази информация.
2.Продажбите на определени продукти може вече да намаляват, което означава, че бихте могли да инвестирате в продукт точно когато той престава да бъде в голямо търсене.
3.Някои от най-продаваните продукти може да нямат големи маржове на продажби и да не са печеливши в конкретен моментм .
Все пак ви препоръчваме да обърнете внимание на това, което се продава най-добре и е в тенденция. Може допълнително да получите идеи за подобни продукти като разгледате секцията „Клиентите също са купили“.
Когато идентифицирате продукти с потенциал, можете също да проучите доставчици, които продават същите тези продукти, за да измислите варианти да спечелите конкурентно предимство.
Определянето на най-продаваните продукти е по-сложно от просто разглеждане на списъка с най-продавани продукти на Amazon. Това е само първата стъпка и начин за събиране на идеи. За съжаление е невъзможно да се намери цялата необходима информация там.
Факт е, че може би ще имате нужда от по-научен подход. Добре еда знаете статистиката зад всеки продукт, преди да решите да инвестирате в него:
Какви са средните му месечни продажби?
Колко други хора го продават?
Каква е неговата средна цена, средни отзиви или история на продажбите?
Какви маржове на продажби можете да очаквате?
Нагоре или надолу ли са продажбите му?
Какво да продавате в Amazon: критерии
Ето и нашата стратегия, която ви препоръчваме, когато сте на път да изберете продукти, които искате да продавате в Amazon:
#1. Вижте най-продаваните продукти за всяка категория и намерете актуални продукти.
#2. Изберете артикули с голямо търсене (или малко търсене): един артикул не трябва да продава огромни количества на ден. Въпреки това, като минимум, всеки продукт, който планирате да продадете, трябва да може да постигне поне 10 продажби на ден.
#3. Избягвайте да бъдете твърде модерни или сезонни, за да имате постоянни продажби през цялата година. Продажбата на търсени продукти 24/7/365 ще ви помогне да постигнете устойчив растеж.
#4. Избягвайте да избирате силно наситени пазари, помислете за международните пазари.
#5. Намерете ниша с постоянно търсене: като цяло купувачите често не просто „разглеждат“ в Amazon, а търсят нещо конкретно, напр. „Готварски книги за готвене с тенджера“ е по-конкретно от „Готварски книги“. Можете да използвате разширение за chrome, за да проучвате продукти в пазарна ниша, напр. Jungle Scout, за да видите месечните обеми на продажбите на различни продукти или да откриете продукти с ниска конкуренция.
#6. Помислете за продукти с ниска конкуренция, които биха могли да показват пазар с потенциал
И все пак- Най-продаваните продукти в Amazon се променят редовно и няма конкретна рецепта за постигане на успех всеки път.
Amazon е много конкурентен, така че е добре да се уверите, че наистина предлагате нещо продаваемо и не рискувайте инвестиция на прекалено много средства.
И накрая, въпреки че Amazon е един от най-печелившите места за продажба на продукти, не ограничавайте възможностите си за продажби до тази платформа. Разгледайте най-продаваните артикули и на други сайтове за електронна търговия и помислете за диверсификация в други пазари!
Коментари
:брой коментар