В браузъра е изключен JavaScript. Моля, включете го. Как да го направя.

Служба за поддръжка

Задайте своя въпрос

Полезни съвети

  • Как мога да изключа профила си от резултатите при търсене?

    Лесно можете да направите профилът си «невидим» в резултатите от търсене, без да се налага да го изтривате. Можете да го направите, като натиснете етикета «Уединение» в раздел «Настройки», и размаркирате «Разреши на профила ми да се появява в резултати от търсене», и тогава натиснете «Запази».

  • Какво да правя, ако не се показват снимки?

    Опцията за сваляне на изображения във Вашия браузър може да е изключена. Ако ползвате Internet Explorer, в менюто «Инструменти», изберете «Интернет опции», и кликнете върху «Разширени». В «Мултимедия», отбележете «Показвай изображения».

    Ако имате проблеми с видимостта на «Фото-линейката», то най-вероятно трябва да инсталирате последната версия на Флаш плейър.

  • Прифилът ми е блокиран

    Много сме внимателни, когато трябва да блокираме потребителски профил, за да сме сигурни, че няма да блокираме по погрешка потребител, който не е направил нещо нередно. Ако профилът Ви е блокиран, означава, че сте нарушили някое от правилата за ползване на Мрежата.

    Най-често забраняваните действия на потребители са:

    1. публиуване на забранени снимки
    2. публикуване на обиден текст
    3. грубост спрямо други потребители

    Ако считате, че профулът Ви е блокиран по погрешка, моля да се свържете с нас, а ние ще направим всичко възможно, за да Ви помогнем.

  • Искам да помогна за подобряването на уеб сайта

    Благодарни сме на всички потребители, които ни помагат да станем по-добри.

    Ако искате да ни съобщите за съдържание или потребители, които според Вас нарушават правилата на Мрежата за запознанства, може да го направите с помощта на бутон «Съобщи за нарушение», който е разположен най-долу на страницата на профила, в дневниците, в прозореца на чата, или на снимките. Достатъчно е просто да изберете причината за нарушението.

    Ако сте готови да отделяте малко повече време за подобрението на Мрежата за запознанства, Ви предлагаме да станете Народен агент и да получавате по 5 монети за всеки 200 вярно блокирани профила.
    За тази цел в раздел «Настройки» долу на страницата цъкнете на линк «Акция «Народен агент». След като се запознаете с правилата на Акцията и преминете краткия изпитателен срок, ще получите възможност да блокирате нежелани профили и снимки.

    В Акцията може да вземе участие всеки потребител, който няма нарушения на правилата за ползване на Мрежата за запознанства.

  • Къде изчезна бутонът «Повиши профила ми»

    Най-вероятно опцията не е налична, тъй като сте повишили профила си съвсем скоро и, тъй като все още не е паднал под 100-ното място.

  • Защо профилът ми казва, че се намирам в друга държава?

    Най-вероятно наскоро сте променили местоположението си. Ще актуализираме местоположението Ви в рамките на два дни, считано от деня, в който сте извършили промяната.

  • Как мога да деактивирам услугата «Винаги онлайн»?

    В момента на регистриране на профила ние включваме безплатната услуга «Винаги на линия», която Ви позволява да получавате съобщения от Мрежата за запознанства на Вашия мобилен телефон във вид на SMS.

    Ако тази услуга не Ви е нужна, може да отидете в раздел «Настройки», «Съобщения» и да махнете съответната отметка. Не забравяйте да цъкнете на «Запази» след като направите промените.

  • Защо профилът ми е изключен от резултатите пти търсене?

    Има три възможни причини:

    1. Изключили сте профила си от резултатите при търсене. За да го промените, отидете в «Уединение» в раздел «Настройки», и маркирайте кутийката до «Разреши на профила ми да се появява в резултатите при търсене» и натиснете «Запази».

    2. Наскоро сте актуализирали местоположението си. Моля да изчакате около 15 минути, за да може профилът Ви отново да се появява в резултатите при търсене.

    3. Профилът Ви не е съобразен с правилата на нашата Мрежа:

    1. Не сте добавили основна снимка на профила Ви.
    2. Не сте попълнили раздела «Какво търся», или сте деактивирали самия раздел.

    След като извършите необходимите промени в своя профил, моля да изчакате около 15 минути преди профилът Ви отново да бъде включен в резултатите при търсене.

  • Защо не получавам никакви e-mail-и от уеб сайта?

    Моля, проверете дали e-mail адресът упоменат в «Лични данни» в раздел «Настройки» е верен.

    Ако e-mail адресът е коректен, то по причина извън нашия, нашите e-mail-и се филтрират във Вашата спам папка. Моля да отворите своята входяща поща, да отидете в папка «Спам», и да потвърдите, че e-mail-ите от нашите услуги не трябва да се маркират като спам.

    Ако това не реши проблема, моля да се свържете с нас. Ще направим всичко възможно, за да Ви помогнем.

  • Заплатих за услуга, но тя все още не е активирана. Какво да направя?

    За съжаление, понякога активирането на премиум услуги отнема повече от очакваното време. Това се дължи на системата за сигурност на уеб сайта ни. Моля, бъдете търпеливи!

    Ако сте заплатили за услуга чрез SMS или банкова карта, вместо да ползвате личната си сметка в профила Ви, проблемът може и да се дължи на забавяне при потвърждаване на плащането от страна на Вашия мобилен оператор или банка. Обикновено не би следвало да чакате повече от 20 минути.

    Ако сте сигурни, че проблемът не е в лекото забавяне, описано по-горе, моля да се свържете с нас. Ние ще решим проблема.

Търсенето е недостъпно, тъй като сте деактивирали «участието на профила си в него». За да премахнете неограничението е необходимо

Плащането е осъществено

Услугата ще бъде предоставена скоро.
Разбрано

Възникна грешка.

Презаредете страницата и повторете операцията след 5 минути
Разбрано