В браузъра е изключен JavaScript. Моля, включете го. Как да го направя.

Служба за поддръжка

Задайте своя въпрос

Проблеми със съобщения

  • Проблеми с доставянето на съобщения

    Възможно е понякога съобщенията да не пристигат при своя получател. Например, при проблеми с връзката с интернет, или ако сте затворили чат прозореца преди да изпратите съобщението. За да проверите дали съобщението Ви е получено, отворете прозореца със съобщенията Ви до потребителя, и в случай, че конкретното съобщение не е изпратено, то няма да присъства тук.

  • Защо съобщението веднага се маркира като прочетено?

    Ако сте изпратили съобщение до потребител, който не е бил онлайн, а съобщението веднага е маркирано като прочетено, означава, че Вашия контант е бил преместен в папка «Игнорирани».

  • Ограничения върху броя на новите контакти и броя разглеждане на профили

    С цел да Ви предпазим от спам, поставихме следните ограничения:

    1. Потребителите могат да разглеждат до 100 профила на ден.
    2. Потребителите могат да създават до 30 контакта на ден (като пишат до други потребители, избират потребител за папка "Любими", намигат на някого).
    Ограничението ще бъде премахнато автоматично след 24 часа. Вие също можете да премахнете рестрикцията, като заплатите за услугата за неограничени съобщения. Услугата ще Ви бъде предложена, когато достигнете дневния лимит за контакти.

    Нови потребители са потребители, с които не сте се свързвали до момента.

Търсенето е недостъпно, тъй като сте деактивирали «участието на профила си в него». За да премахнете неограничението е необходимо

Плащането е осъществено

Услугата ще бъде предоставена скоро.
Разбрано

Възникна грешка.

Презаредете страницата и повторете операцията след 5 минути
Разбрано